Fztan
Benimde riskli gebelik diye 6. Ayda özel oraya göndermişti… Açıkçası hemşire ve hasta bakicilar pek hoş değil ama doğum konusunda doktorlar çok iyiydi. Bir gün yoğun bakımda kalıyorsun sonra odaya alıyorlar 1 günde odada kalıyorsun dikislerde bir problem olmaz ise…