Herkese merhaba arkadaşlar. İzmirde yaşıyorum ve bugün çok güzel bir etkinliğin sonuydu. Hamilelik sürecimde içimi rahatlatan beni bilgilendiren doğruyu yanlışı öğreten bir süreçten geçtim. Gebe Okulu.. Gebe okulu Çiğli Eğitim Ve Araştırma hastanesinde muayeneye giderken doktorumun tavsiyesi ile kaydımı oluşturduğum bir eğitim süreci diyebilirim. Tamamen ücretsiz bir uygulama ve eğitimler online olarak da zoom üzerinden gerçekleştiriliyor. Yani İzmir de olma şartı yok. Ebe Elif hanım o kadar ilgili o kadar güler yüzlü ki her soruya sabırla cevap verip insanın içini rahatlatıyor. Ben herkesin bu süreçte bilgilenmesini istediğim için buradan haber vermek istiyorum. Eğer sizde sağlıklı bir hamilelik süreci geçirmek isterseniz, çevreden duyduklarınızla değilde gerçekten profesyonel kişiler aracılığı ile bu süreci yaşamak isterseniz çok güzel bir uygulama kesinlikle tavsiye ediyorum. Online eğitimler için https://www.instagram.com/ciglieah/ adresinden takipte bulunabilirsiniz. Ne kadar çok kişiye ulaşılırsa o kadar mutlu olan bir ekip düşünün. Her şey bizim için.. 🥰