Arkadaşlar merhaba 30.haftadan yazıyorum kansızlığım var kan ilacı kullanıyorum geçmiyor. Doktorum günde iki tane al dedi yine düzelmedi dahiliyeye gittim o da bazı tahliller yaptı onlarda düşük çıktı daha gitmedim sonuç göstermeye. Aynı durumu yaşayan var mı acaba