Seyma_nur1 Hayal0121 Hamza ismi çok güzel hayırlı bir isim söyleyişide güzel Aybars pek hoşuma gitmedi 🙄
Deletedmom727271 Hamza ismini çok seviyorum çok asil bir isim 🤌🏼 bir insanda yakışacak en güzel isimlerden.