Kbr-a İdrarda protein yüksek tansiyonla beraberse eğer gebelik zehirlenmesi söz konusu olabilir. Yarın ilk iş doktorunuza başvurmanızda fayda var. Benim 18 haftalıkken protein çıkmıştı ama enfeksiyondanmış enfeksiyon geçtikten sonra testi tekrarladık temiz çıktı. Şimdi 37 haftalık hamileyim dün yaptırdığım tahlillerde yine eser miktarda protein çıkmış ama lökosit ve eritrosit de yüksek yani enfeksiyon kaynaklı da protein çıkmış olabilir yarınki randevumda doktoruma danışacağım. Umarım sizin de enfeksiyon kaynaklıdır hemen geçer. Çok geçmiş olsun.🌸