@Selinayyy benim de bi arkadaşım ilk gebeliğinde bebeğin kalp atışlarını çok zayıf duymuşlardı hatta doktor pek sağlıklı bi bebeğe benzemiyor demişti, bi hafta sonra düşük yaptı ve düşük sonrası hiç adet olmadan yeniden hamile kaldı, bebeği doğdu ve çok sağlıklı 🥰 olumsuz düşünmeniz için hiçbir sebep yok