yagmurrrra Kızlarr yarın 12+5 oluyoruz cinsiyeti çok merak ediyoruz😍 Göstermesi için ne yiyip gitmeliyim? Süt, çikolata, pekmez? Ne önerirsiniz
3babymom yagmurrrra çikolata yemiştim de onun dışında idrara sıkışık gitmek lazimmis doktorum öyle dedi 😂 daha iyi ultrason muayenesi oluyormis😂
Deletedmom4548454 yagmurrrra bende cumartesi gidecegim 12+0 oluyoruz bizde insallah öğreniriz canım cikolata ye ya da meyve suyu falan iç git ben öyle yapacagm😂
3babymom yagmurrrra hakkınızda hayırlısı olsun çikolata yemiştim doktor dedi şuan hareket ediyor ama ben hissetmiyodm tabi 🌸😂 inşallah siz de yarın öğrenirsiniz
siriniko2511 Sanki yediğimizin bir etkisi olmuyor. Sabah yumurta yedim öyle gittim. İdrara sıkışık mevzusuna da katılamıyorum ultrasondan 2 dakika önce tuvalete girdim. Kıpır kıpırdı bebek gösterdi cinsiyeti ama doktorum emin değil. 12+2 deyiz
Kubgkm siriniko2511 evet benimde böyle oldu doktor emin olamadı cuma günü gidicem inşallah bu kez emin olur