hayalbahcem Yumurtlama günü geçeli 20.21 gün oldu. 7 günlük gecikmem car ve idrarda çıkmıyor. Pko var bnde. Geç döllenme yaşayıp bu şekilde ilerleyen oldu mu? İlişkiden kaç gün snra kesin olarak görülüyor.
Yavruhamsi hayalbahcem adetim 10gün geçince yapmıştım ozaman net çift çizgi gördüm 2 gün sonra kan verdim beta yüksek çıktı 2 gün sonra doktora gittim 7 haftalık olması gerekirken 5 haftalık çıktı çok şükür sorunsuz gidiyor şuan 🌸 2 hafta geçmesini bekleyin eğer 21. Günü değerlendirdiyseniz 21 gün sonra değer kanda yükselmeye başlıyor..
3babymom hayalbahcem bende ilk hamileligimde geç dollenme idi bı sorun olmadı haftasına göre küçük göründü çok şükür korkulacak bişe değil
hayalbahcem Yavruhamsi evet ctesiye geliyor o gün doktor randevum var. Sağlıkla kucağına almak nasip olsun🙏🏻🧿
3babymom hayalbahcem degerler iki üç günde bir katlaniyodu yavaş ilerliyodu ama sonradan düzeldi 2 buçuk ayi tam geçti daha sonra ultrasonda göründü ilk bebekti acaba niye böyle diyodum korkuyodum ama korkulacak bişey değilmiş inşallah sizde de sorun olmaz
3babymom hayalbahcem pardon bir bucuk ay yazicaktim elim degmis kusura bakmayın 🌸 bı 6/7 haftayı bekleyin
hayalbahcem Deletedmom52620 bnm ki daha geç döllenme olabilir o zaman hala çıkan bir şey yok idrarda kan içi beklemedeyim☺️