Benim zamanında kardeşime söylemişlerdi sapasağlam doğdu endişelenmeyin kan testiyle birlikte sonuçları tekrar değerlendiriliyor bu testler kesin sonuç verir diyebilceğimiz testler değil bir ihtimal dahilinde herşey kalbinizi ferah tutun 3.5 üzeri riskli grubta sakin olun stresinizin bebeği etkilemesine izin vermeyin 😇