Kizlar 24. Haftadan bu yana doktorum bebeğin suyunun fazla olduğunu söyledi. 28. Haftamdayim dün şeker testi önerdi yaptım sonuç normal çıktı. İnternetten baktığımda bebekle ilgili sorunlar ağır basıyor. Gebelikte suyu fazla olup bebeği ile ilgili doğumdan sonra sorun yaşamayan var mı? Korkuyorum lütfen yardımcı olun.