Sevgibbd belli olmuyor ya benim 40.haftada döndü bebek ama sancım geldi 3 gun leke geldi durdu hafif sancılar falan.. pazartesi sabahı dakikada vurmaya başladı yine leke gelince dayanamadım… Çarşamba günü suni sancıyla alalım dedi doktor.. dayanamadım sancılara bitiyo basliyo falan kurtarın alın beni dedim yatış islemlerine başlayıp spinal sezeryan ile 5 6 saat sonra doğum yaptım 😊 bugün 4 gün oldu bile 😊😊