leylaakyol05 Arkadaşlar 9 haftalık hamileyim usg ye göre. Sat a göre 10 karnımın sol tarafı sağ tarafına göre daha şiş. Ağrı olunca en çok orda hissediyorum. Kımıldayan bişi var gbi. Sizde öyle olan var mı?