Mysaa Nilasya12 20 haftadan sonra yapıyorlar eğer 2 doz yaptırcaksanız 1 ay olması gerek arada 20 ile 28, haftaya kadar yapılıyor canın
Nilasya12 Mysaa 20. Haftam bayrama denk geliyor pyuzden yaptıramıyorum. 20-28arasında ise bayramdan sonra yaptırmamın bir sakıncası yok Ozaman ☺️
Mysaa Nilasya12 valla ben dün konstum saglık ocagıyla hemşire arkdasım gibi oldu zaten 20-28 arası yapılıyor 2 doz arasında 1 ay olması gerek dedi bende onun yalancısıyım 😂😂