Melike3576 Kızlar yardıma ihtiyacım var internetten bebek bezi sipariş edicem yeni doğan bebek bezi sizce çok mu almalıyım bir numara olarak yoksa bebekler hemen büyüyor beden değişiyor mu ilk gebeliğim hiç bir fikrim yok cevaplarsanız mutlu olurum ❤️
minik22 Melike3576 bi abimizin elinde kaldı bez satılmıyor iade edilmiyor bizde 2 paket 1 numara aldık 1er paket 2 ve 3 aldık nasılsa kullanacak 2 çok kullanılmıyor dediler geçiş dönemi 3 daha çok kullanılıyormuş bir de alerji yapacak mı korkusu var arkadaşın bebeğinde prima alerji yapmış prima yaa😀 bir de kızlar daha çok kullanıyor 1 numarayı dediler o yüzden 1 numara 2 paket aldım erkekler tombikto oluyomuş gerçi iki paket her türlü biter gibi bakalım