Zey1- Kızlar her hastane veriyor mu ? Yoksa ekstradan almak gerekir mi ? Zaten hastane çıkışı 3-4 tulum olacak bir de ekstra çocuk hemen doğduktan sonra giyilecek yenidogan takimi almak gerekir mi ? Ben Nisa hastanesinde doğum düşünüyorum
Edadrmz Zey1- ben küçük bi hurç hazırladım canım 5 li takım içinede çorap zıbın bitanede ince alt pijama battaniye ve bez koydum hemşireye verilecek diyede yazdım üstüne doğunca onu giydirsinler diye .
Sinoooom Zey1- her hastane veriyor mu derken 🙄 kıyafet vermez hastane benim bildiğim , ben extra takımlar aldım ayrı da zıbınları ve hastane çıkışı alt üst takım da var
Ranammmm Zey1- 20 gün önce özel hastane de doğum yaptım hastane kıyafet falan vermedi kendim çantaya 10lu hastane çıkışı hazırlamıştım onu verdim doğunca onu giydirdiler
Zeynepgl Zey1- Tamam o aldıklarından bi tane verirsin doğuma girmeden veriyorsunuz zaten hemşireye yada annenize yakınınıza onu giydiriyorlar şapkalı takım battaniye bez vs koyup verirsiniz hiç bir hastane kıyafet vermez verselerde ben istemezdim bunları yıkayıp ütüledik sonuçta özel olsun devlet olsun hijyen açısından bizim verdiklerimiz en iyisi ☺️
Zey1- Zeynepgl Ranammmm Sinoooom Edadrmz kızlar benim bi akrabam hastane veriyor dedi ondan dolayı kafam karıştı 🤔( bebek icin)bebeğe yenidogan hastane çıkış seti , 5 adet kısa ve uzun kollu zıbın ,2 adet tulum 2 adet tulum koyacağım . Bebek doğduktan sonra hemşire hastanenin vermiş olduğu yenidogan takımını giydiriyormuş oyle duydum .
Zey1- Zeynepgl Ranammmm Sinoooom Edadrmz bir de zıbın, tulum , pijama takımı bunlar yenidogan mi olmalı ? Yoksa 0-3 aylık mi ? Hastane çıkışı kıyafeti yenidogan olacak da diğerlerini bilmiyorum yardımcı olur musunuz 🌷
Meri3220 Zey1- bazı hastaneler veriyor canım ama İstanbul da diye biliyorum o hastaneyi her hastane vermez sayılı diyebilirim. Rabbim sağsalim doğumlar nasip etsin inşallah hepimize
Zeynepgl Zey1- Ben karışık aldım onu 2 tane yeni doğan takım diğerleri 0 3 canım 40 I çıkana kadar rahat giysin diye zıbınları da hastaneye giderken yeni doğanlardan koyucam eve geldikten sonra toparlanıyor karışık olarak duruma göre giydirirsin :) Hastane de giyecekleri yenidoğan diğerlerini 0 3 al canım kalıpları dar oluyo ve hemen büyüyorlar sıkmasın bol olsun daha iyi 🥰
minisinannesiiii Zey1- benim doğum yaptığım hastane vermemisti ayrı bi pakete bez zıbın alt üst takım va battaniye koymuştum şapka koymayi unutmuşum ilk olduğu için 😀
Eylul2019 Zey1- hastane kiyafeti kendi vermiyor disarda sizi bekleyen kisi hazirladgnz cantauo veriyor sizin aldiklrnzi giydiriyorlar
Feyza-nur Zey1- her hastane vermiyor hastanenizle konusmanız lazım ben alt üst takım zıbın corap sapka eldiven bez battaniye vermiştim hemsirelere
bebeklerin_annesi Zey1- hastane size bebek kıyafeti vermez ki 😂 Tulum değil de hastane çıkışı şeklinde 10 lu takım oluyor onlardan al bence Ama yanında da başka kıyafet de olsun çıtçıt felan da
lunam Zey1- Ben Nisa hastanesinde doğum yaptım, normal şartlarda vermiyorlar kıyafet. Ben şapkasıyla beraber alt üst takım, iç zıbını, battaniyesi bir de bezini verdim. Onları giydirip getirdiler.
Zey1- lunam tamamdır o zaman ☺️ Aradım bugün bana Nisa amblemli bir zıbın sapka eldiven giydiriyoruz dediler de ondan buraya da yazayım dedim