Kızlar bugün tam 39 haftalık olduk kontrolüm vardı çatı muayenesi oldum normal doğuma müsaitmiş gayet esnek dedi doktorum ama açılma vs yok sancı yok biraz stres yaptım 41e kadar gelmezse artık suni sancı ile müdahale ederiz dedi suni sancı almak istemiyorum sezaryen olmak hiç istemiyorum nasıl olacak bilmiyorum ya benle aynı hafta olanlar sizler ne durumdasınız 😢😢