Esraliiii Arkadaşım için soruyorum bebegi 4 aylık hipp mama veriyor bebek emmiyorms var mı tavsiyeniz
Barlas_mom Esraliiii ben hipp kullandım aptamil kullandım şimdide sma optipro kullanıyorum hepsi kabız yaptı oğlumu. Mama şans işi resmen her bebeğe her mama iyi gelmiyor veya içmiyor 🤷🏻♀️
Sedefege Sütü varsa sağsın bence biberonla versin. Hipp kullandım bende çok memnun kaldım aptamil mahvetmişti oğlumu.
Sedefege Esraliiii bim de bebevita var çocuk doktoru komşum emmeyen oğluna ondan veriyor. Bence arılac tarzı eski mamalar bebekler tarafından daha çok seviliyor.
Azizinannesi2 Esraliiii önce soruyu yanlış aldım baktım diğer yorumda anladım o zaman başka marka demeli etrafında mama içen bebek varsa iki ölçek alsa içip icmeyecehini anlar
Azizinannesi2 Esraliiii evet kız gaz sorunumuz yoktu ama sürekli bir pirtlatma olayımiz vardı Bebelac Gold u içtikten sonra arada pirtlatma var ama eskisi kadar yok
Esraliiii Azizinannesi2 bizim hele orkestra gibi haha ksama kadar pırtlıyor dogdundan beri haz sıkıntısı olmadı cok şükür salıyor ama Dr kontrolne gittik tam içeri girdik bu Başladı ama bir kere degil anam pır pır gidiyor😂😂
Azizinannesi2 Esraliiii benimkide öyleydi eşim dediki yediklerini dikkat et dedi ne yiyorum ki hergun kuru mu yiyorum dedim ve mamadan kaynakliymis pirtlatmasi mamayı nasıl değiştirdim eski pirtlatmasi kalamdi 😂😂