Merhaba 8 haftalık gebegim ilk mart 22’d doktora gittik kese gözüktü en sonda nisan 9 da kalp atısı icin doktorumuz gelin demişti gittik kontrole bunda iki kese gözüktü birinin icinde bebek var ama kalp atısı duyulmadı ekranda baktıgımda bisey atıyodu bakan baska bi kadındogm doktorydu atan senin damarında olabilir dedi alttan baktı saglıksız sanki dedi kürtaj yapalım dedi bu hafta tekrar gidicez tam anlatabildim mi bilmiyorum cok endiseliyim