ftmfts Kızlar ben 33 haftalik hamileyim. 32 haftalıkken çalışabilir raporu aldım. diyelimki 35.haftada çalışamaz raporu almak istedim alabilir miyim yoksa illa 37.haftayi mi beklemek gerekiyor. 35 te alınca dogum parasi konusunda sıkıntı yasaniyormu?
elifiii ftmfts bu raporun ucu açık olduğu için tekrar düzenlenebiliyor diye biliyorum. Doğum parası olarak değil de iş göremezlik olarak geçiyor ve işe gitmediğiniz 16 haftalık ücret oluyor.
Gamze1903 ftmfts 37.haftayi beklemenize gerek yok istedgnz zaman ayrilabilirsnz. Para konusndada sknti olmuyor 32.haftya kadr calistgnz icn toplu para almaya hak kazanmssnz ztn