esradere Hanımlar idrar yolu enfeksiyonu sirkeli su kullanan var mı ne yapmalıyım doktor söyledi elma sirkesi ile taharet yap dedi
minisinannesiiii esradere bazen kaşıntı oluyo ben sirkeyle yıkıyorum hemen geçiyo 1 litre kaynamış ılımış suya 1 su bardağı sirke katın faydası oluyo baya
Sineemiis esradere bi kabin içine icme suyu 3-4 damla sirke koyup üstüne parça pamuk atıyorum wc sonrası pamukla silip peçeteyle kuruluyorum 😂 doktor da önerdiyse demekki doğru yoldayım 🤭doktor önerisi olduğunu bilmiyordum
esradere Sineemiis Vala bende elma sirkesini biraz boşalttım üzerine su ilave ettim wc den sonra pansuman gibi yapıyom peçete ile daha bu akşam başladım sende faydası oldu mu faydası oldu ise nasıl anladın
Ayss344 esradere sirkeli su ve papatya suyunu denedim de enfeksiyon için fayda etmedi canım şimdi fitil yazdı doktor Bakalım iyi gelecek mi😢 haftalardır sürekli akıntı var bıktım artık kasıklarıma da ağrı yapıyor 😢
esradere Ayss344 hamile misin ben 6 haftalık hamileyim doktor bisey vermedi akıntım da var bugün aradım sirkeli su kullan dedi o bölgeyi kuru tutmaya çalış dedi fitil felan vermedi
mercimekkk41 esradere canım ben çok kotuydum sarı akıntım hiç bitmiyordu leğene biraz su doldurup karbonat atmıştım içinde 10 dk oturdum iki üç gün tekrarladım geçti faydasını çok gördüm tavsiye ederim