Julalp1 ben gitmedim dahiliyeye falan esim de doktor onun dediklerini yaptım dahiliyeye gitsem de bu degerler icin takip önereceklerdi zaten, benim ilk sonuclarim alt 172 ast 103du sonraki hafta 105-56 oldu sonraki hafta da 78-50 oldu bu hafta vermeyeceğim artık her hafta kan vermekten cok sıkıldım. Elimden geldigince saglikli beslenmeye çalışıyorum vitaminleri de kestim d vitamini ve fertamir içeceğim ara ara o kadar.