6 buçuk haftalık gebeyim fakat içimde bi korku var köpek kovaladı en son kanamam olmadı kasılmaktan kasık ağrısı olmuştu ve ertesi günü doktoruma yazdım durumu anlattım kanama olmadığını söyledim kas gevşetici sürebilir miyim sakınca var mı dedim hastanedeyim gelin bakalım dedi bende gittim eşimle oda izin alıp geldi ve bakmadı hatırlattım kendimi bana bi bahane buldu çıkacakmış hastaneden yarın sabah gel bakalım dedi ve gönderdi 🤷🏻♀️ Bizde sinirlendik başka doktora randevu aldık o da yarın sabah ama benim korkum kanama olmadı ama bişey olmuşmudur düşük hemen olur mu yoksa önce beta mı düşüyor bilmiyorum yarın rahat edecem inşallah kötü bişey yoktur bide burda olumsuz durumlar beni üzüyor etkiliyor allahım kimseye böyle bişey yaşatmasın ya 😓