Bende 26 dayım çağrıldım ne yazık ki. Ama neye göre çağrıldım? Yazı hala düşmemiş müdür ekranına. Genelge yayınlandı göreve başlansın demiş komisyon yalnızca. Onların da ekranına düşen bir resmî yazı yok açıklayıcı değil hiç bir şey. Böyle muallakta bıraktılar hepimizi.