Merhaba benimde 2 yaşında kızım var emzirmeyi bıraktırmak istiyorum çevremdekiler acı oje sür, sabır taşı al aktardan dedi ama henüz yapamadım. Emzirme danışmanları bebeği memeden keserken azaltarak kesin diyor psikolojik açıdan ama bu da pek mümkün değil gibi benim de kızım emerek uyuyor