Sil12 arkadaşım yeni Doğum yaptı hamileliğin ilk haftalarından beri vardı çok yüksekti enfeksiyonu hiç bir şekilde geçmedi erken Doğum olacak dendi ama olmadı zamanında doğdu Doğumda bebeğine geçmiş 2 3 gün hastanede yattılar şimdi çok iyiler 4 aylık oldular 🙋🏼♀️ Herşey çok olumsuzdu yani düşün doktorlar hep kötü şeyler diyordu