Kızlar bebegin suyu azalmış 2-3 cm kalmış. Ciger geliştirici iğne oldum 2 doz . 2 doz daha olacağım yarın. Bu şekilde olup bebeği bir kaç hafta dayanan var mi? Alttan muayenede sızıntı görülmedi. Ama birden biter ki ki çok korkuyorum.. suyum gelmedi zaten 6 cm di azalmış. 2-3 cm olmuş. Bebeğin gelişimi kan akışı her şeyi iyi çıktı bugün yine detayliya girdim. 2-3 cm su ile bekleyen var mı acaba ?