[silindi] Bu haftaya kadar hissetmeyen var mi ben hala hissedemiyorum bebisi, ilk gebeligim sizce normal mi? Kontrole gitmeme 2 hafta var..
Eylul2019 [silindi] ilk gebelik oyle hemen hissedilmiyor.daha cok erken.6.ayin sonuna dogru net hissedersn
Ozlm0916 [silindi] normal canim kimi gec hissediyor 1 2 haftaya kalmadan hissedersin ben 17 de azicik bise hissetm pıt pıt 18 de netlesti benimde ilk gebeligim
Misssitare [silindi] bizde 15+6 olduk çok nadir arada hissediyorum. Zayıfım ve rahmim yukarıdaymış ondan belki🥰
[silindi] Ya cok tesekkur ederim kac gundur icim icimi yedi herkes hissediyor ben neden hissetmedim diye.. 🌸🌸🙏🏼 1-2 hafta daha sabrediyim💕
[silindi] Ozlm0916 o pitpitlarin hickirik veya kan akisindan oldugunu soyledi doktorum. Icinde balik yuzuyor gibi hissedersin ileride dedi. Onu hissedemedim henuz bakalim nasil bir his olucak:) ilkheyecanim96
ilkheyecanim96 [silindi] bende 19+5im elimi koyunca pıt patlar hep var ama koymadna hissetmiyorum henüz
Ozlm0916 [silindi] 18 de netleşiyor zaten iyice 20 den sonra güçlü tekmeleri oluyor o kadar güzel bişey ki hissedince anlarsın beni 🥰😍😇
[silindi] Ozlm0916 bu guclu tekmeler agrilar bende aci canlandiriyor nsallah pisman etmez beni tekmeler :))
Ozlm0916 [silindi] etmez annesi tabi bebek buyudukce tekmeleri hizlanıyor bazen sol tarafimi bi geriyor hizli hizli vuruyo sonra 23+6 🥰
anneyimmm42 [silindi] bende 20+4 deyim net hissetmiyorum canım ilk gebeliklerde 21 22 haftaları bulur dedi doktorum Allah’ın izniyle inşallah yakında hissederiz bizlerde 🤰🤲🏻🌸
btlbsr [silindi] korkma bende 21+1 haftalık gebeyim henüz hareketlerini hissetmedim benimde ilk gebeliğim. İlklerde 24 e kadar hissetmemen normal deniyor.