Aslann1 Kızlar 8 haftalık hamileyim dünden beri 2 kez kahverengi lekelenmem oldu acaba normal mi hiç ağrım vs yok böyle durumu yaşayan var mı
Ay0694 Aslann1 bence onu haftalarca yaşadım fakat hemen doktoruna git progestan başlar muhtemelen..agrı yoksa korkma bence ama mutlaka doktora git canım
Zeyneponel Aslann1 aynı şey bende oldu bebek yerleşmeye çalıştıkça lekelenme olur doktorumla görüştüm normal bir durum olduğunu söyledi
erdbusra12 Aslann1 aynı şeyi hamileliğimi öğrendiğimden beri yaşıyorum, Doktorum kırmızı ya da pembe olmadığı sürece çok önemli değil dedi yine de ilaç vermişti, sizde bir görünün doktorunuza içiniz rahat etsin 🌸
Deletedmom727271 lekelenme vs normal karşılanmaz canım doktora gitmen gerekiyor en azından için rahat eder ilaç vs verilir. geçmiş olsun
Aslann1 Ay0694 Allah’a şükür ağrım yok ama kalp atışını felan da duyduk yerleşme kanaması da olmaz diye düşünüyorum yarını nasıl bekleyecem bilmiyorum