Kız bebekte olur derler incecik belli dümdüz eltimin bir göbek kadar bsseni çıktı kız bekliyor. Ben erkek doğurdum hiç çıkmamıştı basen normalde de yok benim basen belim incedir. Eltime 20 haftasına kadar erkek dendi gördüğüm gibi kız olabilir vücud yapısı kıza benziyor demiştim ki kız olduğunu öğrendik.