Yesilim23 canım ben kaç doktor değiştirdim kimse önermiyor. Nefsini tatmin edecek kadar ye ama lütfen abartma. 🙏 çünkü ciddi anlamda zarar verebileceğini söyledi benim gittiğim doktorlar . Ki ben Antep geliniyim düşün kaynanamla sürekli yiyorlar ama sadece bir kaç kez tadımlık yedim . Herkeste aynı etkiyi göstermez riske atma 👍