Merhaba kızlar önce sağlık tabii ki inşallah hepimiz sağ salim kucağımıza alırız bebişlerimizi🙏🏻 Şu an 10+1 iz üç hafta sonra doktorum tahmin yapacak ama ben bekleyemedim bazıları burada soruyor yanıtlıyorlar ben de sormak istedim🤭
Kalp atışını duyduğumuz ultrason fotoğrafında çok minikti gözükmüyordu bu 10 gün sonrası🌸 var mı yorum yapacakk olan 🤭
