eyloshh97 bugun doktorum vardi doktor biraz sancin var farkettinmi dedi ben sok oldum cnku hic belirti yok doktor doguma hazirlik sanci olabilir dedi siddetlenmedigi surece skinti olmaz dedi ve eve yolladi kafama takildi bu sanci ne sancisi olabilir hicbir belirti yok cnku :(?
Selcannnn eyloshh97 doktorununda dediği gbi doğum icin hazirlik sancilari tatlim doktorunun syledigi seyleri önemse burdaki hicbi insan doktor olmadiği icin kesin budur diyemezki sana 🤗❤
Esen 32 de bende de cıktı 30 40 larda banada sordu hissetmiyodum korktum ama burda bisey olmaz o doğum sancısı değil dediler