Benimde kalp atışı duyulduktan sonra koyu kahve akıntım gelmeye başladı. 6+4 de doktoruma bilgiyi verdim düşük önleyici iğne vuruldum. Ertesi gün doktora gittim kesede düzenlik gördü duphastonu kullanmaya devam et dedi tekrardan 1 hafta sonra kontrole çağırdı gittiğimde sorun olmadığını kesenin düzeldiğini söyledi 1 hafta öncesi kontrolüm vardı Duphastonu artık bırakmamı söyledi düşük tehlikemin geçtiğini bu arada geç döllenme baştan beri düşük riskim vardı. Coronadan hemen sonra gebe kaldığım için. Şuan 10+3 günlüğüz.