Geri çekilme ile korunuyoruz. Adetim gecikti hemde 10 gün kadar falan bazen böyle gecikmelerim oluyor doye üstüne düşmedim ama bu 10 gündür de göğüslerim acayip ağrıdı şişti damar damar oldu dün aklıma geldi gebelik testi yaptım negatif çıktı bugünde acayip belim ağrıyor adet mi olucam hamilelik falan olabilir mi hiç başınıza böyle bi durum geldi mi (normalde adet olacağımda göğüslerim sadece şişer damar falan çıkmaz ve bel ağrımda hiç olmazdı. Ama dün de test negatif çıktı)