Melisaa5 Ay ayağımda yiğenim salıyorum bizim ne zaman olucak acaba,7 gün gecikmem var kızlar belim agrıyor kasıklarım ara ara ,ama test nagatif sizde durumlar nasıl sohbet edelim❤️❤️❤️
Mrv_77_77 Melisaa5 sağlıksız gebelik ile kürtaj oldum şimdi bir daha denemek için zamanın gelmesini bekliyorum
Melisaa5 Mrv_77_77 geçmiş olsun canım benimde az önce kahverengi lekem gelmiş çok şaşırdım ya ne acaba yerlşeme kanımı
Mrv_77_77 Melisaa5 bende hiç birinde yerleşme kanaması olmadı adet olmadığım zaman tamm diyorum hamileyim işte bu sonuncu da kanama oldu bi an düşündüm böyle bişey olabilir mi diye meğer düşük yapmışım
Mrv_77_77 Melisaa5 3 çocuğum var onları büyüttük bu evimiz tekne kazıntısı neşemiz olsun erken evlenip hep hayat mücadelesiyle nasıl büyüttük anlamadık bile çocuklarımızla doya doya vakit geçiremedik bakalım inşallah hayırlısı olsun rabbim sana da yaşatsın inşallah anne olmayı
gorky Bende hamile olduğumu düşünmezken hamile kalıp üstelik 18+6 olmuşuz . Nasibi geldiğinde geliyor bebiş . Allah gönlünüze göre versin en kısa zamanda sizede tattırsın annelik babalık duygusunu ☺️