Winchester bende 28.haftadayım geçen hafta bebiş baş aşağı ayaklar yukardaydı öyle böyle değil resmen karnım yerinden oynuyordu. Dışarda çantamda fln kapatmaya çalışıyodum görünüyor diye 😳 2gün önce hareketlerini az hissetmeye başladım panik oldum hemen iş çıkışı doktora gittim. Meğerse oğlum baş yukarı ayaklar aşağı olarak pozisyon değiştirmiş, onun duruş pozisyonundan dolayı hareketlerini az hissediyomuşum. Çok şükür bi sıkıntı çıkmadı🙏 Yinede insan panik oluyo hareketleri çok hissedemeyince🙄😖