Manolyaa ben içtim 4 tane farklı adlı antibiyotuk için idrar yolu için bebekte bisey gözükmüyor doktorum bebeğe geçmesi daha tehlikeli dedi suan bitti enfeksiyon zaten 38+5 oldum diguma da az kaldı bence kullanın zaten gebelikte verilecek antibiyotik 4 5 tanemis bende ilk de korktum ama bebegin hareketlerini bile etkilemedi böbreğimde küçük büyüme vwr eğer tedavi etmeseydik enfeksiyon böbreği iltihap yapardı gebelikte cok hızlı ilerliyor dedi doktorum