Minaliy ben oldum canım pcostan dolayı 2020 de. Ameliyat çok basit 10 dakikalık bişy. Kesik dikiş yok küçğk bi delikten yapıyorlar çünkü. ağrı sızı da olmuyor hiç normal ameliyat gibi. Sadece ameliyat sonrası 3-4 gün acayip gaz sıkıntısı yaşadım hep sırtıma vurdu ağrılar. Gazı atınca rahatlıyorsun tabi. Onun dışında ne yaralarda ne ameliyat bölgesinde acı ağrı olmadı