motherofcats leylaakyol05 benim hiç bulantım olmadı diyebilirim çok nadir ve gebeliğim çok şükür rahat geçiyor sadece karnım çabuk çıktı aslında kız bebek kusturur derler ben 1 hafta kusmuşumdur anca
La_Liberte Esraakts ya ben hiç anlamıyorum bu fotoğraflardan 🥰 doktorunuz net gördüyse en iyisini bilir 🥰