Kubra_elif_ahmet tospikaskim Ya benim ikinci doğumda hemen geldi sütüm bunda da öyle olur belki diye almayı düşünmedim açıkcası
tospikaskim Kubra_elif_ahmet anladım canım bende hastane çantası listeleri falan araştırırken videolarda falan gördüm Bi kadın demiş hiç sütüm gelmedi 3 4 gün biberon işime yaradı diye de ordan aklımda kaldı benimde ☺️
Caglacagri Emine003 biz 2 gece kaldık, 2 takım kıyafet kullandık. maksimum 10 tane bez kullanmışızdır.
Damlademir Emine003 evim hasteneye yakın 3 takım 10 bez koymayı düşünüyorum çok bişey almıcam yanıma hastaneye gidiyor sonuçta acil bi duruma karşı da evde hurca koyarım lazım olursa eşim getirir diye düşünüyorum
Emine003 Damlademir sağol canım burda da bi kac arkadaş bu fikri verdi gayet güzel benim evimde öyle aşırı uzak değil bende öyle yapmayı düşündüm 🥰
mrs_elisah Emine003 bizimde 2 sokak öteydi ama herkes üşendi 🤣🤣 Yakınsa eşin getirirse sorun yok. Benim eşim görevdeydi.
Emine003 mrs_elisah hay Allah’ım ya 😂😂 niye üsendiler ki 🤣🤣 eşim getirir canım o yüzden sıkıntı değil inşallah 😅😅
mrs_elisah Emine003 eşim yoktu kayınvalidemde doğum yaptım. Yanımda tek kaynanam vardı beni tek bırakıp eve gidemedi kayımbabam yerini bilemedi derken alamadılar. Eşim olsaydı alır getirirdi tabiki… 😥
Kubra_elif_ahmet tospikaskim İlkinde sütüm gelmedi 3 gün çocuk aç kalmasın diye biberonu verdik sonra hemen alıştı bi daha emziremedim ikinci de direk emzirdim umarım bunda da öyle olur