Tansum bende ağrım olunca tedirgin olup gittim aslında 1 hafta önce gitmistim ama ağrım olduğu için gittim tekrar. Doktor kilosu için gayet iyi dedi boyuda iyi dedi 😇 inşallah sizinde haftasıyla uyumlu olur sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin allah 🤲🏼🌸