Meva34 yok demek olmuyor var demek oluyor aslında ama şöyle bi durum var vücut bebeği tutmayıp adet kanıyla atabiliyor doktor büyük ihtimalle o yüzden yok demiştir banada doktor çok düşük bir değer bunu adet kanı atadabilir demişti ama çok şükür öyle birşey olmadı umarım seninde olmaz canım kendini yoracak şeylerden uzak dur ağır kaldırma bol su iç umarım tutunur.