Gkoca Amin inşallah hepimiz saglikli bir şekilde duyar kucağımıza alırız genelde 7 haftadan sonra net duyuluyormus ama 6 hafta itibariyle duyanlar var bende tam 7 de gidecektim ilacım bitcek yarın mecbur gidicem 6+3 oluyorum acaba diye düşündüm kese de bebek göründü mu peki kuzum