Sevvalkaya merhabalar, çok geçmiş olsun, Allah en kısa zamanda şifa versin inşallah, 20 haftalık gebeyim bilmediğim için soruyorum , ağrınız vardı da öyle mi alttan muayene yaptırdınız, yoksa rutin kontrollerde doktor her seferinde açıklık var mı diye alttan muayene ediyor mu ? Ben ayda 1 doktora gidiyorum sadece ultrason ve kan tahlili üzerinden muayene ediyor