Kızlar doğuma 6 gün kaldı. Haftaya salı inşallah spinal sezaryen ile kucağımıza alacağız kızımız Elvin’i.
Çantamı hazırladım. Ağdamı da yaptırdım. O kadar hazırım ki hemen gidip doğurasım var 😀 ama uykusuz günlere hazır mıyım onu bilemiyorum. Doğum hikayesini de paylaşmak çok isterim. Siz de okumak isterseniz