Kızlar merhabalar 35. Haftamdayım, kaynanamgilin ilk torunu o yüzden herşeye çok karışıyorlar en çokta kaynanam bazen heveslerini kırmak istemiyorum bazende daralıyorum eşimde hep benden yana biz ne istersek onu yaparız onlar karışamazlar diyor sağolsun . Bide hamileliğin verdiği hormonlardan dolayı kafamda çok büyütüyorum çok takıp kuruyorum . Ne yapmalıyım ?