Sinemmmonurr Kızlar yedinci ayımdayım. Daha çatlamadım ama bugün tatlı badem yağı aldım çatlaklara iyi geldiği söyleniyor. Kullanan varmı nasıl kullanıyorsunuz içine bişey karıştırılıyor mu