Of kızlar bide doğumdan sonrası var işte yok 4.ay 6. Ay atakları bitti şimdi bide 9. Ay atağındayız 🙄uyumayı seven bebeğim 3-4 gündür asla uyumuyor hep ilgi alaka peşinde ve daha neler neler bi bakarım ki ataktayız :( valla nevrim döndü oruçlu oruçlu inşalllah çabuk atlatırız 🙏 4. Ay atağı delirmeceli bu arada kızlar haberiniz olsun ama geçiyor 🙈😂 geçecek geçecek diye avutacaz kendimizi 🤩