Liyasmum Kızlar 31 haftalık hamileyim ,bebeğin hareketleri artık çok yavaş tek tük hissediyorum , 1-2 hafta öncesine kadar içimde halay çeken çocuk şimdi çok durgun , sizce normal mi ? Doktora gitmeli miyim ?
starmom Liyasmum 30 lu haftalara gelindiğinde günde en az 8-10 hareket hissetmek lazım eğer yoksa endişelenmek lazımmış öyle okumuştum postlarda anneler yazmıştı azlık olabilir ama 24 saatte hiç hareket etmezse doktora gitmekte fayda var diye düşünüyorum
TugceArslan Liyasmum Solunuza yatıp takip edin. Sayın. Işık tutun karnınıza. Başını çevirmeye çalışması lazımmış. Eğer hiç hareket olmazsa doktorunuza yazın ya da randevu alın bence
Smymn Liyasmum merhaba mesela sabah kahvaltı yaptın sonrasinda uzan biraz bebekde hareket etemyey firsat bulsun .genelde yemek lerden sonra kipir kipir ediyolar 😊👍
seymaseda 32 haftalığız bizde canım bebek kilo aldığı için normal bence alanı dar çocuğun olcak o kadar bizdede öyle ☺️
Liyasmum Smymn bir iki hafta önce balık gibi ordan oraya giderdi takip edemezdim dışarıdan da görülürdü zatıfım çok o yüzden , şimdi bir yerden bir yere gitmeye üşeniyor gibi
keleslerdenasli Liyasmum merhaba sağlıkla alın bebeğinizi kucağınıza inşallah. 2 saatte bir net 1-2 hareket hissetmek gerekiyor bu haftalarda. Eğer günlük bu hareketleri hissediyorsanız tedirgin olmayın ama aksi bir durum hissediyorsanız ihmal etmeyin bence en azından acilde bir nst çekilmeniz içinizi rahatlatır ❤️
seymaseda Liyasmum Yok yok korkma Allahın izniyle bişey olmaz sağlıkla sıhhatle hayırla gelsin tüm bebişler ♥️