Bence geç gitmek yanlış. Dış gebelik mi bilmiyorsun gidene kadar allah korusun ya sağlıksız gebelik ve ya dış gebelikse? Benim yengemin değeri gayet yüksekti bekledi gitmedi dış gebelikmiş tüpte büyümüş tüpü patladı iç kanama geçirdi ameliyatla alındı. Doktoruda kızdı öğrendin neden bekledin gelmedin tüpünü kurtarabilirdik belki diye. Yanlış bilgilendirmeyin. Bence doktora 5. Haftayı geçmeden gitmek gerek